Şefkat Tepe 110.Bölüm Fragmanı

Şefkat Tepe
 

Şefkat Tepe 109.Bölüm FragmanıŞefkat Tepe 110.Bölüm Fragmanı konusu sitemize eklenmiştir. Şefkat Tepe 110.bölümü ile 11 mayıs cumartesi akşamı Samanyolu Tv ekranlarında kaldığı yerden devam edecek. Şefkat Tepe 110.bölüm fragmanı tanıtımını haberin devamında seyredebilirsiniz. Diğer dizilerin fragmanlarını sitemizde uygun kategoride bulabilirsiniz. Sitemizde sadece tanıtım fragmanları yayınlamaktadır.

“Şefkat Tepe 110.Bölüm Fragmanı (11 Mayıs Cumartesi)”

Bu Konuya Benzer Konu Ve Fragmanlar

69 Comments

  1. emel 05 Mayıs 2013 at 08:05

    sahin konsolos olunce kan yeniden baslicani biliyo ama niye dilaya yardim ediyo hic bi sey anlamadim hem asliyi nasil itti oyle ya hastaneye geldiyinde gozlerinin ici parliyoduarkadaslar

  2. yonca 05 Mayıs 2013 at 09:10

    şahin seniçok seviyorum asli seni de çok seviyorum sonunda asli hastaneden kaçtın şahin sen ajan olarak terörle birlikte misin yoksa bunlar gerçek mi yeni bölümde görürüz aslı sende sevdiğin adamla derhal evlen

  3. yonca 05 Mayıs 2013 at 09:13

    şahin sononda diziye girdin şükürler olsun artık asliya inanmışlardır şahinin yaşadığına dahil aslı sen çok özelsinşahin sende doğrusu sungurları hepsi b enim için değerli sizi seviyorum

  4. ömür 05 Mayıs 2013 at 15:33

    arkadaşlar bence konsolusu öldürmek için şahin tim tarafından görevlendirldi ve ölmediğini aslı haricinde herkes biliyo dila ile şahin konolosu tutuklayıp şahin eskşi kaldıgı yerden time katılacaktır.

  5. cansu 05 Mayıs 2013 at 16:01

    sonunda şahin döndü ama niye dilayla takılıyo pek bişey anlayamadım dogrusu…..

  6. emel 05 Mayıs 2013 at 17:10

    omur serdar komutan asliya kiyama asli yi deli hastanesine bilebili gonderemez hem serdar komutan asliya hastanede sahin yasaydi sana soylerdim sana bukadar aci cektirmezdim dedi bence sadece general biliyo yada general den buyuk komutanlar tarafindan gorevlendirildi

  7. HAMZA CAN KIYMAZ 05 Mayıs 2013 at 18:07

    SİZİ SEVİYORUM SİZE HAYRANIM BENİ UNUTMAYIN HAMZA ŞEFKAT TEPEYE YOLLUYORUM TÜM OYUNCULARA TARIK TOYGAR YUNUS VE HAMZA SİZİ KUTLUYORUZ…

  8. abdulkadir demirtaş 06 Mayıs 2013 at 12:26

    şahin sonunda döndü ama terörist mi? yoksa sungurlar tarafından görevlendirildi mi ? bunu ileriki bölümlerde görcez ama şahin lütfen tim den olsun

  9. yonca 06 Mayıs 2013 at 12:37

    bence şahin komutanı tarafından görevlendirilip ajan oldu herşeyi yeni bölümde görecez sisi seviyorum
    HEPİNİZ ÇOK İYİSİNİZ HELE ŞAHİNE BAYILIYORUM ASLIYADA

  10. betül 06 Mayıs 2013 at 12:46

    hele şükür şahin döndü ASLI COK MUTLU OLMIUŞTUR BENİM ANLAMADIĞIM SUNGURLARA DÖNSE DİLAYI DA KACIRDI ZATEN

  11. aslı şahin 06 Mayıs 2013 at 13:54

    arkadaşlar aslı hastaneden çıkıyor galiba hnai şahin dilayı kurtarmıtıya işte o raya olay yerıne gidiyor setten fotoraflar geldi de çekimlerden rabia abla sen bişey ögrendinmi

  12. ilahe 06 Mayıs 2013 at 17:00

    ben azerbaycandan herkesi selamliyorum sahin diziden ayrilan guden dizinin tadi tuzu kalmamis sukur artiq dondu nolur bir daha ayrilma diziden

  13. mine 07 Mayıs 2013 at 13:51

    sahinden 2 tane oldu qaliba serdarin bi zamanlar oldugu gibi nazayida serdara asik ettilerya sonunda helal olsun valla yonetmene sahin sadece pencerede olandi oburleri sahinin cakmasidir her halde

  14. SABIRE 07 Mayıs 2013 at 18:07

    ARKADASLAR SAHIN BOYLE BISEY YAPMAZ ESKIDENDE KARSI TARAFA GECMISTI AMA GOREV AMACLI BENCE SIMDIDE OYLE

  15. ilker 07 Mayıs 2013 at 22:07

    Arkadaşlar dizi hakkında bazı tüyolar aldım şahinin öldüğünü tüm tim biliyor şahin general tarafından görevlendiriliyor ve şahine öldü süsü veriliyor geçenki bölümdede general konsolun öldürülmemesi için timi görevlendiriyor çünkü tim konsolosu öldürürse eğer tüm tim dağılır görevlerinden alınır sungurlar dağılır şahinde dilayı korumak için görevlendiriliyor geçenki bölümün sonlarına doğruda şahin fark ettiyseniz askerli öldürmedi sadece bayılttı.Eğer konsolosu dila öldürürse hiç bir suç sungurlara kalmayacak :)

  16. yonca 08 Mayıs 2013 at 09:47

    çok doğru şahin askerleri öldüre bilirdi ama öldürmedi çünkü öldürmez çünkü o ajan komutanı tarafından görevlendirildi onun için öldürmedi

  17. duru 08 Mayıs 2013 at 10:13

    evet bende şahinin o askerleri öldürmedigini fark ettim aslında beyle birsey ola bilir

  18. yonca 08 Mayıs 2013 at 11:53

    hem şahin hayin olmaz olamaz ki o aslıyı ve tim için canını verir bence bunlar hepsi oyun bence………………………………………………

  19. ALARA 08 Mayıs 2013 at 16:13

    inşallah şahin timdendir.bu arada ilker arkadaşımıza katılıyorum.şahin ve serdar komutana bayılıyorum. bi de naza komutanın serdara aşık olmasına çok şaşırıyorum fragmanı bir an önce yüklerseniz sevinirim .saygılarrrr….. <3

  20. Leyla 08 Mayıs 2013 at 22:15

    Kızlar bence şahin terörist değil imkansız birşey rabia sen bi şeyler öğrene bildin mı çok heyecanlı ya aaa

    • huseyin 09 Mayıs 2013 at 09:53

      bence sahin celil kimi üst komutandan görevlendirildi işini yapsın sonra timə katılsın

  21. rabia 09 Mayıs 2013 at 13:07

    oyy kaç gündür pc ye giremiyodum arkadaşlar. :(
    şahini general görevlendiriyormuş evet.aslı akıl hastanesinden çıkacak bunu biliyorum.bikaç bişey daha biliyorum timin göreviyle ilgili ama heyecanı kalmıyor izlerken söylemeyim. :)
    kendinize iyiy bakın allaha emanetsiniz.bi kaç gün daha uğrayamayabilirim.

  22. MELAHAT 09 Mayıs 2013 at 18:23

    BEN SUNGURLAR TIMININ HAYRANIYIM BEN ISTIYORUM KI SAHIN HAYIN OLMASIN SUNGURLARA GERI DONUB ASLIYLA EVLENSIN SUNGURLAR TIMINDE DE HER KES GORSUN KI SAHIN OLMEMIS

  23. aslı şahin 09 Mayıs 2013 at 18:43

    ya fragman bernbat aslı şahine silah çekiyor şahin timden dilayı kaçırıyor aslıya ateş ediyor şahin ajan galiba time ateş ediyor

  24. Yener TAŞCI 09 Mayıs 2013 at 19:48

    ŞAHİN YAŞIYOR AMA NEDEN TİMDEN DEĞİL TİME YAKIŞAN ŞAHİN NE OLUR TİME GERİ Dönsün…

  25. huseyn 10 Mayıs 2013 at 08:13

    tim sahini hayin sanacak bu cok kotu oldu ama bence generel yalniz serdara demeli onun gizli gorevledirildiyini

    • ceyda korkmaz 10 Mayıs 2013 at 16:29

      ya emn misin şahinin hain olmadığından olmasaydı nie çocuğu esir alsın yada hepsine slah çeksin ki

  26. necati şaşmaz 10 Mayıs 2013 at 11:56

    bence şahin oyunna dönmesi gerek ben kurtlar vadisinde pusuda
    oynuyurom ama yönetbenin böyle yapası ilginç

  27. Hilal 10 Mayıs 2013 at 14:47

    İnşallah şahin ajan değildir inşallh olmaz ölmediği anlaşılıyordu ama inşaalh bir oyundur hepsi :(

  28. ceyda korkmaz 10 Mayıs 2013 at 16:30

    ya bence şahin hain çünkü ben gerçek kuzeniyle konuştum bu şahin hain oluomuş genaralde bunu biliomuş ondan onları oraya yönlendiriomuş
    ,

    • abdulkadir demirtaş 10 Mayıs 2013 at 16:42

      şahin ajan deil görevde olan biri şahin 1. bölümden beri şefkat tepe’de oynuyo bence ya görevdedir yada bir yakınını esir alıp onu buna zorluyolar

    • abdulkadir demirtaş 11 Mayıs 2013 at 10:38

      kızım bunun gerçek kuzeni sahte kuzenimi var şahini ne olduğunu dizi setinde okuyorum consolos ölürse tim’in üzreine kaşcak dila consolosu öldürünce suç dilaya kalcak timi’de yok edecek ispatları olmayacağı için şuç KİT’in üzerine kalacak ve tim olduğu yerden devam edecek bunu eğer başkaları öğrenirse operasyon bozulur

  29. aslı şahin 10 Mayıs 2013 at 20:41

    Şefkat tepede Şahin Aslıyı öldürecek mi?
    ÖZET
    Şefkat Tepe’nin nefeslerinizi tutarak izleyeceğiniz 110. bölümünde;

    Sungurlar, Dila ile birlikte KİT adına çalışan Şahinin varlığından haberdar olur. Ancak Şahin, eski Şahin değildir. Tim’in tüm zayıf noktalarını bilen Şahin, onlardan hep bir adım öndedir.

    Aslı ise aylarca uğruna gözyaşı döktüğü Şahinle ilgili diğer gerçekleri de öğrenince duyduklarına inanamaz. Aslı’nın artık tek amacı Şahini öldürmektedir. Fakat ava giderken avlanan Aslı, Şahin tarafından esir alınır. Şahin, esir aldığı Aslı’yı öldürecek mi?
    alıntıdır

  30. abdulkadir demirtaş 11 Mayıs 2013 at 10:27

    öğrendiğime göre şahin’in annesi’ni esir alıp onu buna zoruyolarmış ama tam bilgim yok aldığım bilgi bu kadar 111.bölümde ne olacanı söylerim 1yada2 gün yokum size bilgi verecegim……saygılar……

  31. caner 16 Mayıs 2013 at 19:50

    arkadaşlar eskiden kordonda taraf değiştirdiğini ida ediyordu bence şahinde aynen celil gibi kızli bi görevdedir

  32. özlem SİL 17 Mayıs 2013 at 12:14

    DOĞRUSU BEN ŞAHNE ASLIYI YAKISTIRMI0YQRM :))) AMA FİLM BNİ SİNİR ETMEYE BAŞLADI ŞAHIN BÜYÜK OPERSYONDA OLABILIR AMA GARİP OLAN SUNGRLARA KARSİ ÇOK FENA ATEŞ EDIO BENİM ANLAM VEREMEDIĞIM KNU BU , . .!
    DEMEK İSTEDİĞİM ŞAHİİNN ADAM OL SEVİLDİĞİNİ BİL KORDONU ĞEÇTN L ;)

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.

Back to Top