Lale Devri 90.Bölüm Fragmanı

Lale Devri 90.bölümü ile 24 kasım cumartesi akşamı Fox tv ekranlarında kaldığı yerden devam edecek. Lale Devri 90.bölüm fragmanını konunun devamında izleyebilirsiniz. Sitemizde sadece tanıtım fragmanları yayınlamaktadır. Diğer dizilerin fragmanlarını sitemizde uygun kategoride bulabilirsiniz.

“Lale Devri 90.Bölüm Fragmanı 24 Kasım Cumartesi”

32 thoughts on “Lale Devri 90.Bölüm Fragmanı

  1. yağmur
    18 Kasım 2012 at 09:35

    umarım toprak ahmetin kendisii sevdiğini anlar ve hemen boşanır

  2. SEMANUR
    18 Kasım 2012 at 10:56

    BÜYLE GİDERSE HİÇ SEYRETMİCEM

  3. deniz
    18 Kasım 2012 at 12:25

    izlemiyoruz artık çünkü gerçektenden sıktı toprat ahmet muabeti bizi baydı.

  4. nazlı
    18 Kasım 2012 at 12:55

    Allah Ahmet
    in belasını versin çınarın yerinde olsaydım gider o adamı doğduğuna pişman ederdim toprağı artık sevmesin toprak sanki çınarın inadına yapıyor.
    ,

  5. zümrüt
    18 Kasım 2012 at 12:59

    yaa hayır toprak ve ahmet öpüşürse asla izlemem

  6. buse
    18 Kasım 2012 at 16:47

    saçmaladı iyice ya toprakta salağın önde gideni ahmet orada toprağı öperse birdaha izlemem

  7. azra
    18 Kasım 2012 at 17:52

    yaaa buse sana katılıyorum ya ahmetkadar gıcık bir insan yok yani off hayırsakın ahmetintam öpçeği an toprak çekilsin

  8. sevinc
    18 Kasım 2012 at 20:17

    evet bence toprak doru karar vermedi cinari secmeliydi ahmetde onlar arasinda bir kil geri cekilmeli

  9. rabia
    19 Kasım 2012 at 12:30

    böyle giderse artık ızlemıyorum bu ne boyle ınsan ızlerken sınır stres oluyo …

  10. aysel
    19 Kasım 2012 at 22:05

    ja bu ne ja artik cinara dönsün, öperse asla izlemem

  11. aysel
    19 Kasım 2012 at 22:06

    lütfen yapimci artik mutlu olsunlar, bu ask cok engelerden gecdi ztn

  12. fatma
    20 Kasım 2012 at 11:21

    toprak eyer öpüşürse ahmetle yuh derim çınarada yazık ama ÇINAR VE TOPRAK sizi çoook seviyorum

  13. elcin
    20 Kasım 2012 at 12:33

    Bu ne ya toprakla ahmet opusurse asla izlemem CINAR TOPRAK SIZI cok ama cok seviyoruz

  14. elcin
    20 Kasım 2012 at 12:39

    YAAAAAAAAAAAAAAAAA RICA ediyorum opusmesinler cok ama cok rica ederim ahmet topragi operken toprak cinari gorsun ve ahmeti itelesin ya da ahmet topragi operken cinar iceri girsin))))))) artik bilmem bir seyler olsun ve toprakla ahmet opusmesin rica ederimmmmmmmmmmmm LUTFENNNNNNNN bir daha soyluyorum opusurlese bakmam)))))))

  15. fatma
    20 Kasım 2012 at 15:22

    YA ŞU AHMETİ ÇEKİN ARADAN HER YERDE BİT GİBİ BİTİYOR İNSANLAR MUTLU OLACAK KARA ÇALI GİBİ ARAYA GİRİYOR ARADAN ÇEKİLSİN ÇINARLA TOPRAK BİRLEŞSİN MUTLU OLSUNLAR LÜTFEN

    1. deniz
      22 Kasım 2012 at 18:24

      Artik oyle yapacaksinizki adini feriha koydum gibi filmi hic bi kes izlemeyecek bence kino bitsin ayni oyuncularla yeni film cekilsin
      Arkadaslar aldirmayin toprak ve cinar hayatda sevgili))

  16. gulbeyaz
    20 Kasım 2012 at 16:02

    ya sacmalamayın toragı hakeden ahmet zaten ahmet var diye izlyorum o cınar salağındanda nefret edyorum bi insan bu kadar sorumsuz olamaz o yeşimi kabul etmedi ya nefret edyorum ondan yorum yapmayın olay örgüsüne iyi bakın en zor zamanda ahmet yanında oldu çınar değil

    1. deniz
      22 Kasım 2012 at 18:20

      sana katilmiyorum…opusurlerse izlemem((((CINAR AND TOPRAK

  17. senem
    20 Kasım 2012 at 19:35

    arkadaşlar senaryo yazıyor bence öpüşsünler sonra da cınarla kavga etsinler

  18. vusale
    21 Kasım 2012 at 11:31

    Tolqahan chok kiskanc, boyle sheyi kabul etmez. Ayrilirlar. Senarist gunah ish yapar

  19. asu
    21 Kasım 2012 at 16:56

    Lütfeeen tprakla ahmet öpüşmesinler çınar içeri girsin o anda yada toprak geriçekilsin ve ahmete tokat atı çınara koşun lütfen artık barışın Toprak<3 ÇInar sizleri seviyoruz

  20. aysel
    21 Kasım 2012 at 19:09

    inşallah toprak ahmetle öpüşmez ahmetin onu sevdiğini anlasın ve onu terketsin çınara geri dönsün dizi eskilerdeki gibi olsun

  21. merve
    22 Kasım 2012 at 19:42

    ahmetten sinir kapıyorm bide toprağı öpmeye çalışıyor yakında yatağada sokar pislik

  22. asli
    22 Kasım 2012 at 21:30

    topragin rolu iyice baydi ahmetle olursa izlemeeeeem

  23. Merve hazal
    22 Kasım 2012 at 22:44

    Ahmet ve ablasindan nefret ediyorum.Zümrüt hanimda lale konusunda necipden intikam almasini anliyorumda, cinara niye böyle yapiyo sonucta yesim kendi etti kendi buldu.Resmen senaristler icine etmisler dizinin,tam yesimden kurtulduk derken, of of toprakla cinar ne zaman barisacaklar? Bari barisip sonradan ne bilim kavga felan etselerdi ama ayni evde olsalardi yeter artik ya diziyi uzaticaniza happy end yapin ve final olsun lütfen ya tadinda birakin.
    Tolgahan Selen cok yakisiyorsunuz isallah hic ayrilmassiniz ve evlenirsiniz.

  24. dln
    23 Kasım 2012 at 09:03

    inş. öpüşürler toprakla ahmet

  25. mesut
    23 Kasım 2012 at 09:44

    toprak ve çınar barışsın inşallah toprak ahmetten boşanır ve ınarla birlikte olur aşkları hep sürer azra nerden cıktı topakla birlikte olsun işte toprak ve çınar ayrı kalmasınlar artık sonuçta yeşimdençektiğitetmiyıormuş gibi şimdide azra çıkacak toprak ve çınar birlikte olsunlar ayrı kalmasınlar artık toprak aftsin çınarı nolur ayrı kalamaları da l ayrı kalmasınlar artık barışsınlar aşkları bitmesin

  26. mustafa deniz
    23 Kasım 2012 at 10:58

    toprak ve çınar artık kavuşsunlar

  27. dilara
    23 Kasım 2012 at 18:23

    ya nolur çınarla toprak barışsınlar ml ahmetde ortadan kalkısın yeşim gitti azra geldi bu ne ya işallah barışırlar nolur yha

  28. meral
    25 Kasım 2012 at 00:21

    evet bencede artık çınar ve toprak bi araya gelsin izlencek biyeri kalmadı yönetmenin bu yazıları dikkati alacagını düşünüyorum…..

  29. meral
    25 Kasım 2012 at 00:23

    91birinci bölümünde sanırım çınar ve toprak bir araya geliyor bu bölümü sabırsızlıkla bekliyorum eyer bu bölümdede gelmezlerse ben artık vaktimi böle bir sıkıcı flime ayırmam..

  30. melis
    12 Aralık 2012 at 13:14

    toprak ve çınar ın barışmalarına çok sevindim ve ahmete de kapak oldu

Bir Cevap Yazın